SEASON #4
Season 4
Starcraft 2
Aktualny sezon 4

Sprite Classic 1vs1 #18 15.09.2017

Regulamin turnieju


Administratorzy i koordynatorzy #FEC zastrzegają sobie pełne prawo do wprowadzania zmian w

regulaminie z uprzednim poinformowaniem graczy o każdej z nich, za pomocą strony startowej i

znajdujących się tam wiadomości.


1. Plan sezonu SC2


1.1 Zapisanie się do turnieju jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.

1.2. Start sezonu #4 zaplanowany jest na 8 stycznia 2017 roku.

1.3. Sezon #4 składać się będzie z turniejów tradycyjnych rozgrywanych w formacie Single Elimnation oraz serii turniejów casualowych.

1.4. Dokładne terminy zostaną poprzedzone stosowną informacją na stronie www.fechallenge.com.

1.5. Decyzja dotycząca ilości miejsc w turnieju należy do administracji oraz koordynatora Starcraft

II: Legacy of the Void #FEC.

1.6. Zapisy na turniej odbywać się będą przy pomocy platformy przygotowanej na portalu

www.fechallenge.com

1.7. Liczba miejsc w każdym turnieju jest ograniczona.

1.8. Zakazane jest aby drużyny miały w swej nazwie wyrazy wulgarne.

1.9. Zakazanym jest aby gracz streamował swoje własne rozgrywki od etapu RO:4.


2. Zasady ogólne


2.1. Gracze są zobowiązani do traktowania swoich przeciwników z szacunkiem i poszanowaniem ludzkiej godności.

2.2. W wypadku uzasadnionego podejrzenia o oszukiwanie podczas gry, gracz może zostać usunięty z turnieju.

2.3. Turnieje odgrywany jest całościowo w jeden dzień.

2.4. Dzień i godzina rozegrania etapów zostaje ogłoszona przez Koordynatora na stronie

www.fechallenge.com z conajmniej trzy (3) dniowym uprzedzeniem.

2.5. Koordynator ma prawo do zmiany terminu oraz godziny danego etapu po uprzednim

powiadomieniu graczy.

2.6. Wszystkie mecze są rozgrywane za pośrednictwem platformy Battle.net po uprzednim dodaniu przeciwnika do listy znajomych.

2.7. Każdy z zawodników zobowiązany jest do obecności na specjalnie przygotowanym

czacie/grupie na platformie Battle.net. (grupa Fantasy Expo Challenge w kliencie gry Starcraft II: Legacy of the Void)

2.8. Gracze po sprawdzeniu kto jest ich przeciwnikiem na oficjalnej drabince na stronie www.fechallenge.com, zobowiązani są do wspólnego zbanowania map i wybrania jednej, na której grają.

Banowanie odbywa się na zmianę, zaczyna gracz który jest na górnej pozycji w drabince.

Każdy gracz ma trzy bany do rozdania. W następnych rundach danego BO mape wybiera przegrany gracz, lecz jego przeciwnik ma możliwość zawetowania jednej mapy, która całkowicie wypada z puli dostepnych map w trakcie tego meczu.

W trakcie półfinałów oraz finałów obowiązuję standardowe banowanie map: rozpoczyna gracz znajdujący się wyżej w drabince, gracze banują dopóki nie pozostanie pięć map.

2.9. Mecze rozgrywane są na oficjalnym ladderowym mappoolu. Znaleźć go moźna wpisując hasło "SC2 mappool" w przeglądarce google. (Classic 2vs2 korzysta z puli map 2vs2)

2.10. Gracze nie mogą zmieniać granej rasy w trakcie rozgrywek z jednym przeciwnikiem (w danym BO), jednak mogą zmieniac rasy pomiędzy przeciwnikami (pomiędzy RO)

2.11. W turnieju funkcjonuje system check-in. Oznacza to że każdy gracz/drużyna musi

potwierdzić swoja obecność w turnieju. Funkcja ta zaczyna działać na 10 minut przed rozpoczęciem pierwszej rundy, trwać zaś będzie do 10 minut PO rozpoczęciu pierwszej rundy. Gracze/drużyny którzy nie potwierdzą swojej obecności, automatycznie oznaczeni są jako W/O. System check-in obowiązuje TYLKO w pierwszej rundzie. Guzik potwierdzenia swojej obecności odnaleźć można na stronie obecnie granego spotkania w drabince.

2.12. Jeżeli zawodnik zostanie rozłączony z serwerem (dc) w czasie pierwszej minuty i dopóki nie nastąpi kontakt między jednostkami zawodników – mecz zostaje powtórzony. Jeżeli zawodnik zostanie rozłączony z serwerem (dc) po pierwszej minucie, gra wznawiana jest z replay’a. W wypadku dwukrotnej ponownej utraty połączenia, decyzja o dalszym rozgrywaniu gry nalezy do kordynatora

2.13. Jeżeli zawodnik dostanie "dc" w czasie meczu i nie jest w stanie dołączyć ponownie,

automatycznie przegrywa on mecz chyba, że przeciwnik zgodzi się na powtórzenie meczu w ciągu trwania danej rundy (RO).

2.14. Po zakończeniu rozgrywki, gracze OBOWIĄZKOWO uzupełniają wynik w systemie

(odpowiednie pole “czat” w menu meczowym), ponadto wygrany umieszcza screena z ekranu wygranej. Po wypełnieniu przez obu graczy wyników zwycięzca przenoszony jest automatycznie do następnego etapu turnieju. W razie wątpliwości należy skorzystać z Wezwania Koordynatora.

2.15. Obaj gracze/drużyny mają obowiązek do trzymania (i udostępnienia na życzenie

koordynatora) na dysku twardym replay'ów z gry przez 48 godzin od rozegrania meczu.

2.16. Jeżeli w ciągu wyznaczonego czasu na rozegranie spotkania mecz nie zostanie rozegrany z powodu niemożności porozumienia się obu graczy lub braku kontaktu z obu stron mecz zostaje unieważniony i nikt nie przechodzi dalej. Podstawą do przyznania walkowera są komentarze pod spotkaniem i rozmowy z graczami. Tylko na ich podstawie Koordynator przyznaje walkowera jednej ze stron, ustala wyniki oraz usuwa obu zawodników z turnieju.

2.17. Wulgarne zachowanie i obrażanie przeciwników w komentarzach do meczu bądź w kliencie gry będzie odpowiednio karane.

2.18. Jeżeli komentator uprzedzi wcześniej o chęci komentowania danego meczu, to komentator zakłada mecz i zaprasza zawodników. Ponadto, gracze zobowiązani są do dodania Koordynatora jako obserwatora, jeżeli wyrazi on taką ochotę przed rozpoczęciem meczu.

2.19. Niedopuszczalne jest aby zawodnicy oglądali stream z gry w której biorą udział.

2.20. Harmonogram turnieju dostępny na stronie #FEC jest tylko orientacyjnym planem czasowym, wiążąca jest jedynie godzina rozpoczęcia turnieju.

2.21. Jeżeli obie strony nie umieszczą wyników rozgrywki na stronie meczu, zrzuty z ekranu gry wygranej są dowodem ku akceptacji wyniku i przesunięcia gracza/drużyny do następnego etapu.

Replay'e stanowią dodatkowy dowód o który może prosić koordynator w razie problemów z dostarczeniem zrzutów z ekranu, bądź dyskusji między graczami.

2.22. Drabinka turniejów generowana jest dopiero po zakończeniu zapisów do danego turnieju.



3. Turniej Sprite Classic 1vs1 (Mod Testowania Balansu)


3.1. Mecze do etapu finałów odbywaja się na zasadzie Single Elimination, BO:3

3.2. Mecze finałowe odbywają się na zasadzie Single Elimination, BO:5


3.3. Nagrody Classic 1vs1 :


1 miejsce - 150zł + zgrzewka Sprite


4. Nieuczciwa gra


4.1. Zabrania się używania niestandardowych ustawień, korzystania z błędów gry oraz programów trzecich wpływających na rozgrywkę.

4.2. Oszukiwanie podczas meczu będzie oznaczało usunięcie gracza z turnieju.

4.3. Gracz, który uważa, że przeciwnik oszukiwał podczas rozgrywki ma prawo do zgłoszenia tego faktu maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu zakończenia meczu (Komentarze do spotkania na stronie #FEC).

4.5. Gracze, którzy zostali przyłapani na oszustwie otrzymają roczną dyskwalifikację na udział w turnieju.


5. Nagrody


5.1. Nagrody pieniężne zostaną dostarczone na numer konta gracza/kapitana drużyny, w ciągu 60 dni od momentu dostarczenia przez gracza danych osobowych (adresu zamieszkania, numeru konta, numeru pesel, nazwa urzędu skarbowego do którego jest przypisany zwycięzca oraz w przypadku nagród rzeczowych numeru telefonu)

5.2. Nagrody w postaci kart podarunkowych Blizzard zostana dostarczonę na adres e-mail kapitana drużyny/gracza w ciagu 60 dni od momentu potwierdzenia danych.

5.3. Wszystkie należności podatkowe leżą po stronie organizatora, którym jest FantasyEXPO Sp.z

o.o.


FantasyExpo Sp. z o.o. na wszelkich istniejących w chwili obecnej polach eksploatacji, w tym zwłaszcza obejmujących:
a. Publiczne rozpowszechnianie w sieci Internet w tym m.in. na stronie internetowej www.fechallenge.pl oraz na profilu Facebook: https://www.facebook.com/fechallenge,
b. Publiczne rozpowszechnianie w materiałach reklamowych, promocyjnych i informacyjnych FantasyExpo Sp. z o.o. bez względu na nośnik (np. Internet, outdoor, prasa, telewizja,witryny, materiały PR, materiały POS, stoiska targowe, wewnętrzne cele spółki, ulotki itp.)
c. Zgoda dotyczy wykorzystania wizerunku Użytkownika przez Partnera jest udzielona bez ograniczeń terytorialnych.