SEASON #4
Season 4
Rocket League
Aktualny sezon 4

Aerial Clash 2vs2 #4 14.09.2017

Regulamin turnieju

Jeśli bierzesz udział w turnieju ROCKET LEAGUE po raz pierwszy koniecznie zapoznaj się z poniższymi zasadami i wskazówkami dotyczącymi przebiegu rozgrywek!

  1. Podstawy – format oraz system rozgrywek.

  2. Tryb rozgrywek w turnieju to 2 vs 2, format rozgrywek do 1/2 finału to BO3, a od 1/2 finału do samego finału format rozgrywek to BO5.

    Oznacza to, że mecz wygrywa drużyna, która pierwsza będzie miała na swoim koncie 2 wygrane rundy w przypadku BO3 oraz 3 wygrane rundy w przypadku BO5.

    W naszym turnieju obowiązuje system pucharowy, co oznacza, że drużyna po przegranym meczu odpada z turnieju.

    Turniej jest dostępny dla graczy z Polski oraz wyłącznie na platformie PC (Steam).

  3. Krótka instrukcja – tworzenie lobby turniejowego

  4. ZAWSZE założycielem (hostem) lobby turniejowego jest drużyna umiejscowiona wyżej w drabince turniejowej. Jeśli twój mecz będzie komentowany administrator turnieju skontaktuje się z Tobą i to on stworzy lobby turniejowe.

    Aby stworzyć mecz wybieramy kolejno w menu gry: PLAY ONLINE -> CREATE PRIVATE MATCH -> KONFIGURUJEMY LOBBY -> KLIKAMY PRZYCISK CREATE MATCH.

    Konfiguracja lobby jest narzucona z góry i wygląda następująco:

    GAME MODE: Soccar

    ARENA: DFH Stadium

    TEAM SIZE: 2v2

    BOT DIFFICULTY: No Bots

    REGION: Europe

    JOINABLE BY: Name/Password

    NAME: dowolna

    PASSWORD: brak/dowolne

    Nazwa oraz hasło do lobby są dowolne, muszą być uzgodnione z drużyną przeciwną przez komunikator na naszej platformie. Nie mogą być obraźliwe lub wulgarne.

    Aby móc rozpocząć grę (dołączyć do drużyn) w poczekalni muszą znajdować się wszyscy zawodnicy obu drużyn – nie mniej niż 4 i nie więcej niż 6 osób – w tym gracze rezerwowi. Niedozwolone jest przebywanie w lobby osób trzecich, które nie są obecne na liście zawodników drużyn. Obserwatorzy są dopuszczalni tylko za wyrażeniem zgody obu stron.

  5. Skład drużyny

  6. Do obowiązków kapitana drużyny należy dopilnowanie, by żaden członek zespołu – w tym gracz rezerwowy - nie znajdował się na żadnej innej liście zawodników drużyn biorących udział w turnieju. Wszelkie zmiany w składach drużyn podczas trwających rozgrywek są zabronione, chyba że administrator dopuści zmianę po przedstawieniu odpowiednich powodów.

    W przypadku problemów technicznych występujących w trakcie trwającej rozgrywki, możliwe jest dołączenie gracza rezerwowego. Taka zmiana jest dozwolona tylko jednorazowo na każdą rundę.

  7. Zasady rozgrywki

  8. Mecz można rozpocząć (dołączyć do drużyn) gdy w lobby turniejowym znajduje się minimum 4 osoby, tj. 2 wyjściowe składy drużyn oraz opcjonalni gracze rezerwowi.

    W przypadku gdy wszyscy gracze jednej drużyny wyjdą z gry przed jej zakończeniem lub stawią się niepełnym składem, mecz kończy się wynikiem 1:0 dla drugiej drużyny czyli tzw. walkower.

    Dozwolona jest gra wszystkimi dostępnymi w grze pojazdami oraz używanie wszystkich dodatków do nich dostępnych (malowania, czapki, anteny, ślad dopalacza).

    Dozwolone jest ponowne utworzenie lobby turniejowego, którego powodem są problemy techniczne bądź problemy z połączeniem tylko w pierwszych 30 sekundach meczu, bądź dopóki nie zostanie zdobyty żaden gol - również w przerwie pomiędzy grami. Po tym czasie niedozwolone jest ponowne utworzenie lobby, mecz jest kontynuowany. Niedozwolone jest ponowne utworzenie lobby w przypadku konieczności zmiany pojazdu bądź akcesoriów.

    Niedozwolone jest nadużywanie Quick Chatu i używanie obraźliwych bądź wulgarnych słów w stosunku do przeciwników.

    Jedynym dopuszczalnym potwierdzeniem wyniku rozgrywki jest zrzut ekranu tabeli pomeczowej.

  9. Komunikacja w trakcie turnieju

  10. Komunikacja pomiędzy drużynami w trakcie turnieju odbędzie się za pośrednictwem naszej platformy (fechallenge.com). Wszystkie potrzebne środki komunkacji dostępne są na stronie z drabinką turniejową.

    W przypadku potrzeby interwencji administratora turnieju w kwestiach spornych należy wysłać odpowiednie zgłoszenie przez naszą platformę.

  11. Planowane daty rozpoczęcia i zakończenia etapów turnieju

  12. Start turnieju jest planowany na godzinę 20:00 dn. 14.09.2017r. Gracze są proszeni o niezwłoczny kontakt z drużyną przeciwną, najpóźniej do czasu rozpoczęcia danego etapu (dopuszczalne jest 10 minut opóźnienia).

    Na jeden mecz BO3 przewidziane jest maksymalnie 25 minut grania oraz 10 minut czekania na przeciwnika. W przypadku BO5 jest to analogicznie 35 oraz 10 minut. Czas ten można odpowiednio wydłużyć w przypadkach losowych (np. bardzo długie dogrywki).

    W przypadku nie stawienia się przeciwnika przez pierwsze 10 minut po rozpoczęciu pierwszego etapu prosimy o wysłanie zgłoszenia na danej karcie meczu z załączonym zrzutem ekranu czatu oraz aktualnej godziny.

    Podczas turnieju obowiązuje system check-in, swoją obecność należy potwierdzić na karcie meczu w pierwszej rundzie.

    Mecz każdego etapu można rozpocząć po uprzednim ogłoszeniu przez administratora o możliwości rozgrywania meczy danego etapu bądź gdy obie sparowane drużyny wyrażą chęć i gotowość do zagrania wcześniej.

  13. Dyskwalifikacja

  14. Istnieje wiele możliwości natychmiastowej dyskwalifikacji drużyny z turnieju.

    Poniżej podane jest kilka głównych i najczęstszych powodów dyskwalifikacji:


    • - nie zastosowanie się do którejkolwiek z zasad regulaminu
    • - nie stawienie się w czasie podanym w pkt. 6 regulaminu
    • - obraźliwa/rasistowska/wulgarna nazwa drużyny bądź nick gracza
    • - używanie obraźliwego języka wobec innych graczy
    • - nie stosowanie się do sportowych zasad fair-play
    • - zatajenie informacji o narodowości członków drużyny
    • - używanie innego języka niż polski w komunikacji pomiędzy drużynami
    • - podanie nieprawidłowego rezultatu meczu

    Administrator turnieju zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji drużyny z powodu nie podanego w powyższym regulaminie, wynikającym z nieprzewidzianych wypadków jak również nadania upomnienia jeśli skala przewinienia nie była rażąca.

    W przypadku gdy zostanie złamany regulamin lub w przypadku protestów drużyn jedynym dowodem są zrzuty ekranu lub powtórki z gry. Prosimy o wykonywanie zrzutów ekranu i zapisywanie powtórek podczas każdego przypadku łamania regulaminu. Do rozstrzygania konfliktów służy odpowiedni dział na naszej platformie. W sytuacji gdy nie zostaną przedstawione żadne dowody, spór jest rozstrzygany na korzyść drużyny wnoszącej protest.

  15. Wizerunek publiczny uczestników oraz organizatorów turnieju

  16. Poprzez akceptację powyższego regulaminu zawodnicy wyrażają zgodę na streamowanie ich gier oraz wykorzystanie ich wizerunku publicznie (nicki, avatary) w celach informacyjnych.

    Nagroda za pierwsze miejsce: 200 zł na drużynę.

    Nagrody pieniężne zostaną dostarczone na numer konta gracza/kapitana drużyny, w ciągu 60 dni od momentu dostarczenia przez gracza danych osobowych.

    Jeśli twój mecz został wybrany do komentowania zostaniesz o tym powiadomiony przez administratora na naszej platformie. Prosimy o uważne śledzenie wszystkich komunikatów administratorów.

    Niedozwolony jest streaming rozgrywek we własnym zakresie na platformach typu. YouTube, Twitch, Hitbox bez pozwolenia organizatorów turnieju.

  17. Postanowienia końcowe

  18. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu bez informowania o tym graczy, jeżeli zmiany nie były znaczące.

    Przystępując do turnieju akceptujesz wszystkie punkty powyższego regulaminu.

  19. Nota prawna

  20. Wszystkie należności podatkowe leżą po stronie organizatora, którym jest FantasyEXPO Sp.z o.o.

    FantasyExpo Sp. z o.o. na wszelkich istniejących w chwili obecnej polach eksploatacji, w tym zwłaszcza obejmujących:

    a. Publiczne rozpowszechnianie w sieci Internet w tym m.in. na stronie internetowej www.fechallenge.pl oraz na profilu Facebook: https://www.facebook.com/fechallenge,

    b. Publiczne rozpowszechnianie w materiałach reklamowych, promocyjnych i informacyjnych FantasyExpo Sp. z o.o. bez względu na nośnik (np. Internet, outdoor, prasa, telewizja,witryny, materiały PR, materiały POS, stoiska targowe, wewnętrzne cele spółki, ulotki itp.)

    c. Zgoda dotyczy wykorzystania wizerunku Użytkownika przez Partnera jest udzielona bez ograniczeń terytorialnych.

    Fantasy Expo Challenge fechallenge.com