SEASON #4
Season 4
Overwatch
Aktualny sezon 4

SPRITE Pojedynek 1vs1 #8 22.06.2017

Regulamin turnieju

Administratorzy i koordynatorzy #FEC zastrzegają sobie pełne prawo do wprowadzania zmian w regulaminie z uprzednim poinformowaniem graczy o każdej z nich, za pomocą strony startowej i znajdujących się tam wiadomości.


1. Plan sezonu Overwatch


1.1 Zapisanie się do turnieju jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.

1.2. Start sezonu #4 zaplanowany jest na 8 stycznia 2017 roku.

1.3. Sezon #4 składać się będzie turniejów w formacie Single Elimination w systemach 1vs1, 3vs3 oraz 6vs6.

1.4. Dokładne terminy zostaną poprzedzone stosowną informacją na stronie www.fechallenge.com.

1.5. Decyzja dotycząca ilości miejsc w turnieju zależy od administracji oraz koordynatora Overwatch #FEC.

1.6. Zapisy na turniej odbywać się będą przy pomocy platformy przygotowanej na portalu www.fechallenge.com

1.7. Liczba miejsc w każdym turnieju jest ograniczona.

1.8. Zakazane jest aby drużyny miały w swej nazwie wyrazy wulgarne.

1.9 Niedopuszczalne jest aby gracz/drużyna która trzykrotnie zajęła pierwsze miejsce w danym rodzaju turnieju (np. 1vs1 traktowany jest osobno od 3vs3) brała udział w nastepnych turniejach TEGO SAMEGO RODZAJU. Wyjątki od tej zasady będa uściślane w osobnej sekcji danego rodzaju turnieju.


2. Mecze


2.1. Gracze są zobowiązani do traktowania swoich przeciwników z szacunkiem i poszanowaniem ludzkiej godności.

2.2. W wypadku uzasadnionego podejrzenia o oszukiwanie podczas gry, drużyna może zostać usunięta z turnieju

2.3. Dzień i godzina rozegrania etapów zostaje ogłoszona przez Koordynatora na stronie

www.fechallenge.com z conajmniej trzy (3) dniowym uprzedzeniem.

2.4. Koordynator ma prawo do zmiany terminu oraz godziny danego etapu po uprzednim

powiadomieniu graczy.

2.5. Wszystkie mecze są rozgrywane za pośrednictwem platformy Battle.net po uprzednim dodaniu drużyny przeciwnej do listy znajomych.

2.6. Gracze po sprawdzeniu kto jest ich przeciwnikiem na oficjalnej drabince na stronie www.fechallenge.com, zobowiązani są do rozegrania gier zgodnie z zasadami turnieju na jaki się zapisali.

2.7. Pula map jest nieograniczona (prócz turniejów 1vs1 i 3vs3, zasady tych turnieju umieszczone są niżej), jednak kapitanowie drużyn banują mapy na zmiane, korzystajac z strony www.owdraft.com. Banowanie rozpoczyna drużyna która jest na wyższej pozycji w drabince.

2.8. W turnieju funkcjonuje system check-in. Oznacza to że każda drużyna/gracz musi potwierdzić swoja obecność w turnieju. Funkcja ta zaczyna działać na 10 minut przed rozpoczęciem pierwszej rundy, trwać zaś będzie do 10 minut PO rozpoczęciu pierwszej rundy. Drużyny/gracze które nie potwierdzą swojej obecności, automatycznie oznaczone są jako W/O. System check-in obowiązuje TYLKO w pierwszej rundzie. Guzik potwierdzenia swojej obecności odnaleźć można na stronie obecnie granego spotkania w drabince.

2.9. Po zakończeniu rozgrywki, gracze/kapitanowie/wicekapitanowie OBOWIĄZKOWO uzupełniają wynik w systemie, ponadto wygrany umieszcza screena z ekranu wygranej. Po wypełnieniu przez obie drużyny wyników zwycięzca przenoszony jest automatycznie do następnego etapu turnieju. W razie wątpliwości należy skorzystać z Wezwania Koordynatora.

2.10. Jeżeli w ciągu wyznaczonego czasu na rozegranie spotkania mecz nie zostanie rozegrany z powodu niemożności porozumienia się obu drużyn lub braku kontaktu z obu stron mecz zostaje unieważniony i nikt nie przechodzi dalej. Podstawą do przyznania walkowera są komentarze pod spotkaniem oraz rozmowa z graczami.

2.11. Wulgarne zachowanie i obrażanie przeciwników w komentarzach do meczu bądź w kliencie gry będzie odpowiednio karane.

2.12. W sytuacji kiedy dana rozgrywka będzie transmitowana kapitanowie zobowiązani są do zaproszenia komentatora do gry. Wszelkie potrzebne dane przekaże koordynator.

2.13. Nie dopuszczalne jest aby zawodnicy oglądali stream z gry w której biorą udział.

2.14. Harmonogram turnieju dostępny na stronie #FEC jest tylko orientacyjnym planem czasowym, wiążąca jest jedynie godzina rozpoczęcia turnieju.

2.15. Mecze których ustawienia są niezgodne z tymi określonymi w dalszych punktach – należy natychmiast przerwać w momencie zauważenia błędu oraz powtórzyć mecz z odpowiednimi zasadami, bez względu na wynik poprzedniego, nieprawidłowego meczu.

2.16. Drabinka turniejów generowana jest dopiero po zakończeniu zapisów do danego turnieju.


3. Turniej FEC Games Overwatch 6v6


3.1. Drużyna składa się z sześciu graczy, w tym jednego kapitana oraz jednego wicekapitana oraz z nieograniczonej ilości zawodników rezerwowych. Taki skład, nazywany jest składem drużyny. Jednakże w turniejach bierze udział skład turniejowy, w którym jedyna różnica polega na tym że w składzie tym wybrać można jedynie dwóch zawodników rezerwowych do danego turnieju.

3.2. Niedopuszczalne jest aby w turnieju grał ktokolwiek spoza składu turniejowego.

3.3. Kapitan drużyny bądź wicekapitan odpowiedzialny jest za komunikację z drużyną przeciwną, komunikacje z koordynatorem, casterem, oraz za banowanie map.

3.4. Turniej odbywa się na zasadzie Double Elimination, 6vs6. Mecze do półfinału odbywaja się na zasadzie BO3, mecze półfinałowe oraz finały na zasadach BO5. W meczu finałowym, drużyna z drabinki wygranych ma automatyczną przewagę jednej mapy.

3.5. Drużyny po sprawdzeniu kto jest ich przeciwnikiem na drabince obecnego turnieju – zobowiazani są do zbanowania map, posługując się stroną www.owdraft.com. Banowanie rozpoczyna zawsze drużyna znajdująca się w górnej pozycji drabinki.

3.6. Pula map jest nieograniczona.

3.6. Minimalna ilość drużyn potrzebna aby turniej się odbył: 8.

3.7. Ustawienia gry:

- Mecze odbywają się w formacie gry RYWALIZACJI

- Limit postaci: 1 na drużyne

- Duża przepustowość: włączona

- Brak skórek

- Brak powtórek

3.8. Turnieje 6vs6 rozgrywają się przeciągu dwóch dni. Jeden z nich obejmuję fazę do RO:4, drugi zaś fazę od RO:4 aż do finału. Transmisja live trwa od dnia drugiego.

3.9. Limit maksymalnych wygranych opisywany w punkcie 1.9 nie funkcjonuje w FEC Games Overwatch


4. Turniej Sprite Elimination 3vs3


4.1. Rundę wygrywa drużyna która pierwsza pokona drużyne przeciwną trzy razy.

4.2. Turniej rozgrywany jest na zasadach Single Elimination, wszystkie rundy prócz finałowej odbywają się w formacie BO:1.

4.3. Runda finałowa odbywa się w na zasadach BO:3

4.4. Drużyny zobowiązane są do wydzielenia kapitana oraz wicekapitana - to oni odpowiedzialni są za komunikację między drużynami oraz z koordynatorem.

4.5. Drużyny składają się z trzech graczy, oraz nieograniczonej ilości graczy rezerwowych, jednak w składzie drużynowym znajdować może się jedynie jeden rezerwowy.

4.6. Ustawienia gry:

- Mecze odbywaja się w trybie ELIMINACJA 3vs3.

- Duża przepustowość: włączona

- Brak powtórek

- Mecze grane są na mapach wedle nastepującej kolejności:

RO:16 - Castillo

RO:8 - Czarny Las

RO:4 - Nekropolia

RO:2 - Wszystkie trzy mapy, zaczynajac od Castillo, później Czarny Las i na koniec Nekropolia. Wygrywadrużyna która wygra 2 spośród 3 map.


5. Turniej SPRITE Pojedynek 1vs1


5.1. Runde wygrywa gracz który pierwszy osiągnie pięć zabójstw.

5.2. Turniej rozgrywany jest na zasadach Single Elimination, wszystkie rundy prócz finału odbywają się w formacie BO:1.

5.3. Finał rozgrywany jest na zasadach BO:3

5.3. Ustawienia gry:

- Mecze odbywaja się na szablonie Pojedynek 1vs1 z ograniczeniami.

- Brak powtórek

- Turniej grany jest na mapach: Nekropolia, Czarny Las, Castillo.

- Każda runda odpowiada innej mapie w następującej kolejności:

RO:128 - Nekropolia

RO:64 - Czarny Las

RO:32 - Castillo

RO:16 - Nekropolia

RO:8 - Czarny Las

RO:4 - Castillo

RO:2 - Wszystkie trzy mapy, zaczynajac od Nekropolii, później Czarny Las i na koniec Castillo. Wygrywa gracz który zdobył 2 spośród 3 map.



6. Nieuczciwa gra


6.1. Zabrania się używania niestandardowych ustawień, korzystania z błędów gry oraz programów trzecich wpływających na rozgrywkę.

6.2. Oszukiwanie podczas meczu będzie oznaczało usunięcie gracza z turnieju.

6.3. Gracz, który uważa, że przeciwnik oszukiwał podczas rozgrywki ma prawo do zgłoszenia tego faktu maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu zakończenia meczu (Komentarze do spotkania na stronie #FEC).

6.4. Gracze, którzy zostali przyłapani na oszustwie otrzymają roczną dyskwalifikację na udział w turnieju.


7. Nagrody


Nagrody Overwatch 6vs6


1 miejsce - 1800 PLN

2 miejsce - 600 PLN


Nagrody Sprite Elimination 3vs3


1 miejsce - Karta podarunkowa Blizzard 20€ dla całej drużyny + zgrzewki naoju Sprite dla każdego.


Nagrody SPRITE Pojedynek 1vs1


1 miejsce - Karta podarunkowa Blizzard 20€ + zgrzewka napoju Sprite


7.1. Nagrody pieniężne zostaną dostarczone na numer konta kapitana/gracza, w ciągu 45 dni od

momentu dostarczenia przez gracza danych osobowych (adresu zamieszkania, numeru konta,

numeru pesel, nazwa urzędu skarbowego do którego jest przypisany zwycięzca oraz w przypadku

nagród rzeczowych numeru telefonu)

7.2. Wszystkie należności podatkowe leżą po stronie organizatora, którym jest FantasyEXPO Sp.z

o.o.