SEASON #4
Season 4
Counter Strike: GO
Aktualny sezon 4

SPRITE 5vs5 #5 15.09.2017

Regulamin turnieju

Administratorzy i koordynatorzy #FEC zastrzegają sobie pełne prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Gracze zostaną uprzednio o tym fakcie poinformowani za pośrednictwem strony startowej i znajdujących się na niej wiadomości. Ludzie odpowiedzialni za rozgrywki są również najwyższą instancją rozwiązującą spory, w których poniższy regulamin ani prawo polskie nie dają precyzyjnych odpowiedzi.


Spis treści:


1. Informacje ogólne

2. Drużyna

3. Rozgrywka

4. Serwer

5. System EasyAntiCheat

6. System punktów karnych (TK)

7. Nieuczciwa gra

8. Nagrody

9. Słowniczek

10. Nota prawna



1. Informacje ogólne



1.1 Zapisy startują dnia 11.09.2017r; a spotkania turniejowe 15.09.2017r.


1.2 Spotkania rozpoczynają się w piątek, 15.09.2017r. o godzinie 16:00.


1.2.1 Harmonogram rozgrywek wygląda następująco:

RO64 - 32 meczy w systemie BO1 rozgrywanych jednocześnie od godziny 16:00

RO32 - 16 meczy w systemie BO1 rozgrywanych jednocześnie od godziny 17:00 (planowany stream)

RO16 – 8 meczy w systemie BO1 rozgrywanych jednocześnie od godziny 18:00

Ćwiercfinały – 4 mecze w systemie BO1 rozgrywane po sobie od godziny 19:00

Półfinały – 2 mecze w systemie BO1 rozgrywane po sobie od godziny 20:00

Finał – 1 mecz rozgrywany w systemie BO3 od godziny ok 21:00


1.3 Nazwa turnieju: FEC Tournament 5vs5 #5


1.4 Organizatorem turnieju jest Fantasy Expo Challenge.


1.5 Poprzez udział w rozgrywkach gracze akceptują niniejszy regulamin.


1.6 Zastrzegamy sobie możliwość zmiany treści regulaminu do momentu rozpoczęcia rozgrywek, jak i w ich trakcie.


1.6.1 Gracze zostaną o tym fakcie poinformowani.


1.7 Ilość miejsc w turnieju jest uzależniona od decyzji koordynatorów gry Counter-Strike: Global Offensive, jak i administratorów rozgrywek.


1.8 Kwestie nieobjęte poniższym regulaminem rozstrzygane są z ręki koordynatora lub administratora rozgrywek. W przypadku poważniejszych przewinień w grę wchodzi Kodeks Karny.


1.8.1 W wyjątkowych spornych sytuacjach rozstrzygająca będzie decyzja koordynatora.


1.9 Udział w turnieju mogą wziąć jedynie osoby zarejestrowane na stronie www.fechallenge.com. Wymagane jest także dodanie konta gry.


1.10 Zapisy na turniej odbywać się będą przy pomocy platformy przygotowanej na portalu www.fechallenge.com


1.11 Mecze odbywają się na serwerach graczy. #FEC umożliwia wypożyczenie serwera w przypadku nie posiadania, ale ich ilość jest mocno ograniczona. W przypadku braku serwera do wypożyczenia nie jest to podstawą do nie rozegrania meczu.


1.12 Mecze odbywają się w ściśle określonych godzinach.


1.13 Bezpodstawne wzywanie admina na stronie #FEC może zostać ukarane 1 TK dla gracza.


1.13.1 gracz, który zbierze 5 TK zostaje wydalony z bieżącego turnieju


2. Drużyna



2.1 Każda drużyna musi składać się z minimum pięciu (5) graczy (maksymalnie siedmiu (7) - wraz z rezerwowymi).


2.2 Zawodnik będący w drużynie A nie może grać w żadnym innym zespole (drużynie B) w czasie trwania turnieju. Dotyczy to także sytuacji, gdy drużyna A odpadnie we wcześniejszym etapie zmagań.


2.3 Skład drużyny podczas rozgrywek musi być taki sam jak na stronie


3. Rozgrywka



3.1 Każda drużyna ma obowiązek rozegrać spotkanie w podanych przez administratora terminach.


3.1.1 Terminy rozgrywek nie podlegają zmianie


3.1.2 Termin może zostać przeniesiony jedynie przez administrację w momencie problemów technicznych związanych z serwerami.


3.2 Wszystkie ustalenia, których dokonano za pomocą innej platformy niż komentarze do meczu na stronie #FEC nie będą brane pod uwagę.


3.3 Każda drużyna może się spóźnić do 10 minut od wyznaczonej godziny meczu. Drużyna, która stawiła się na czas, powinna wejść na serwer o wyznaczonej godzinie i po dziesięciu minutach zrobić print screen konsoli uprzednio wpisując komendę “status”. Na wyżej wymienionym SS musi znajdować się pełen skład drużyny który przebywał na serwerze minimum 10 minut.


3.3.1 Obowiązuje Check-IN, który zaczyna się 15 min przed startem kolejki, a kończy się w połowie jej trwania.


3.3.2 Poprzez zaznaczenie Check-IN rozumie się gotowość drużyny do rozegrania meczu.


3.4 Mecz może rozpocząć się jedynie w pełnym składzie. Nie można rozpocząć meczu, gdy jednego lub więcej zawodników brakuje. W takiej sytuacji liczone jest 10 min spóźnienia na zasadach z pkt. 3.5


3.5 Dopuszczalne jest rozegranie meczu z zawodnikiem (jednym) spoza składu drużyny (zarówno podstawowej piątki jak i dwójki rezerwowych). Dane stand-in’a nalezy wpisać w komentarzu do meczu by powiadomć przeciwnika o grze zawodnika spoza drużyny. Dopuszczalne jest to jednak jedynie na maksymalnie 15 minut przed przydzieleniem serwera.


3.6 W przypadku, gdy zawodnik zostanie rozłączony z serwerem podczas trwania rundy nożowej, jak i pistoletowej, a nie doszło jeszcze do żadnego zabójstwa, rundy te należy powtórzyć.


3.6.1 Przykład 1. Gracz dostał DC podczas rundy nożowej przed pierwszym zabójstwem - rundę należy powtórzyć.


3.6.2 Przykład 2. Gracz dostał DC podczas pierwszej rundy pistoletowej. Rundę należy powtórzyć, ale z pominięciem rundy nożowej.


3.7. Jeżeli zawodnik dostanie DC w czasie meczu i nie jest w stanie dołączyć ponownie, można go zastąpić jednym z zawodników rezerwowych. Zawodnicy rezerwowi muszą być częścią drużyny zgłoszonej do turnieju na stronie #FEC. W innych przypadkach gra stand-in’a nie jest możliwa.


3.7.1 Punkt może nie mieć zastosowania jedynie po decyzji koordynatora.


3.8. Jeżeli drużyna nie posiada zawodnika rezerwowego, a mecz trwa dłużej niż dwie (2) rundy, to drużyna może dokończyć mecz w 4 osoby.


3.9 Każdy zawodnik biorący udział w meczu ma obowiązek nagrywania dem oraz ich przechowania przez 24 godziny po zakończeniu spotkania. Dema muszą być nazywane nickiem gracza oraz opatrzone datą rozegrania meczu. Aby rozpocząć nagrywanie dem należy w konsoli wpisać komendę "record xxx", gdzie xxx to nazwa dema. Nie polecamy używania znaków specjalnych w nazwie.


3.9.1 Obowiązek nagrywania dem dotyczy także trenera (coach), który jest obserwatorem meczu.


3.9.2 Jeżeli gracz zostanie rozłączony w czasie trwania meczu, to po powrocie na serwer musi znów rozpocząć rejestracje dema. Warto pamiętać by nazwać je inaczej, gdyż w innej sytuacji demo poprzednie zostanie nadpisane i utracone.


3.10 Każda drużyna ma obowiązek przesłania w komentarzach do meczów print screenów wyniku końcowego meczu oraz statusu po zakończeniu meczu. Brak przesłania w/w screenów może skutkować przyznaniem jednego (1) punktu TK wg pkt 4.9. Ich brak jest usprawiedliwiony jedynie w sytuacji, gdy obie z drużyn potwierdzą wynik lub zostanie on pobrany przez system.


3.11 Mecze przerwane z powodów technicznych serwera muszą być powtórzone w pierwotnie wyznaczonym zakresie czasowym.


3.11.1 Jeżeli spotkanie zostało przerwane w trakcie trwania jego pierwszej połowy, mecz należy rozpocząć od stanu 0:0 z zachowaniem jedynie wyniku rundy nożowej (wyborem strony).


3.11.2 W przypadku przerwania drugiej połowy rozgrywki rozpoczynamy od wyniku 0:0, jednakże zachowując w pamięci wynik pierwszej części i dodając rundy zdobyte po rozwiązaniu problemu.


3.11.3 Jeśli została utworzona kopia zapasowa poprzedniej rundy możliwe jest kontynuowanie meczu po odtworzeniu stanu rundy poprzedniej. Sytuacja taka nie ma jedynie zastosowania do rundy nożowej lub pierwszej pistoletówki. Jeśli w tym momencie zostanie zakłócona praca serwera mecz należy powtórzyć od początku.


3.12 Pula map turniejowych:

    de_inferno,

    de_nuke,

    de_cache,

    de_cobblestone,

    de_mirage,

    de_train,

    de_overpass



3.13. Kapitanowie wybierają mapy poprzez odrzucenie niepożądanych lokacji na podstronie meczu. Jako pierwsza odrzuca drużyna gospodarzy (znajduje się ona po lewej stronie na stronie meczu).


3.13.1 Mapy muszą być zbanowane na 15 minut przed meczem. W innym wypadku system nie przydzieli serwera, a mecz zostanie uznany za nieważny i żadna z drużyn nie przejdzie dalej.


3.14 Mecz jest rozgrywany do momentu, w którym jedna z drużyn osiągnie bilans 16 rund. W przypadku remisu wymagana jest dogrywka.


3.14.1 Dogrywka jest rozgrywana w systemie 6 rund. (Po 3 rundy na połowę)


3.14.2 Każda z drużyn na początku dogrywki otrzymuje 16 000 pieniędzy.


3.14.3 Dogrywka rozgrywana jest do momentu wyłonienia zwycięzcy meczu.


3.15 Pomiędzy pierwszą, a drugą połową drużyny maja prawo do 5 minutowej przerwy.


3.16. Każda drużyna może skorzystać z dwóch pauz w ciągu jednej połowy (4 pauzy w ciągu jednego meczu), jednakże suma pauz nie może być dłuższa niż 8 minut.


3.17. O stronie, po której będzie walczyła każda drużyna w pierwszej rundzie meczu (terroryści lub antyterroryści), decyduje runda nożowa, która musi zostać rozegrana na początku meczu.


3.18. Nicki zawodników w czasie meczu muszą być podobne do tych na stronie #FEC.


3.19. Podczas rozgrywania meczu na serwerze nie może znajdować się żaden obserwator (spectate).


3.19.1 Zapis nie dotyczy administratora lub koordynatora rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive


3.19.2 Jeśli drużyna chce, aby podczas jej spotkania ich trener obserwował rozgrywkę, taki fakt należy zgłosić przed rozpoczęciem meczu w komentarzach na stronie. Należy również trenera wpisać w pole standin na stronie inaczej serwer nie dopuści go do meczu


3.19.3 W przypadku oszustwa, jak np. dodanie przed nickiem przedrostka błędnie informującego o dołączeniu do spotkania jako trener zostaną wyciągnięte konsekwencje.


3.20 Wulgarne zachowanie i bezpodstawne obrażanie przeciwników w komentarzach do meczu bądź na serwerze będzie odpowiednio karane.


3.21 Eliminacja map w rozgrywce BO3 wygląda następująco:

    odrzucenie mapy przez drużynę gospodarzy

    odrzucenie mapy przez drużynę gości

    wybór mapy przez drużynę gospodarzy

    wybór mapy przez drużynę gości

    mapa wybierana losowo

    Pula map w finale wg pkt 3.14



4. Serwer gry



4.1. Mecze odbywają się na serwerach graczy. #FEC umożliwia wypożyczenie serwera w przypadku nie posiadania, ale ich ilość jest mocno ograniczona. W przypadku braku serwera do wypożyczenia nie jest to podstawą do nie rozegrania meczu.


4.2 Dopuszczalne jest rozegranie meczu (przed czasem lub w wymaganym czasie) na własnym serwerze za zgodą obu drużyn. Fakt taki należy zgłosić w komentarzu do meczu aby system nie przydzielał serwera #FEC


4.2.1 Mecz należy rozegrać na konfiguracji FEC dostępnej pod TYM adresem.


4.2.2 Każda z drużyn jest zobowiązana do sprawdzenia poprawności konfiguracji serwera zewnętrznego przed rozpoczęciem meczu. Jeżeli koordynator nie chce zmienić nieprawidłowych ustawień należy udokumentować ten fakt na ss i demach. Fakt ten należy zgłosić administracji.


4.2.3 Na serwerze nie mogą być zainstalowane żadne dodatkowe pluginy.


4.2.4 Po zakończeniu rozgrywki na zewnętrznym serwerze, obie drużyny mają obowiązek uzupełnić wynik na stronie meczu poprzez wciśniecie przycisk “Podaj wynik rozgrywki”. Na uzupełnienie wyniku obie drużyny mają 10 minut od zakończenia meczu.


4.2.5 W przypadku, gdy STEAM_ID któregoś z graczy nie zgadza się z podanym na oficjalnej stronie #FEC należy zaprzestać rozgrywania meczu jeszcze przed jego rozpoczęciem. Po rozegraniu spotkania drużyna pozbawiona zostaje prawa do wystąpienia o w/o argumentując to nieodpowiednim STEAM_ID. Resztę postępowania w określonej sytuacji opisuje punkt 6.2 regulaminu.


4.3 System rozgrywki na serwerach #FEC obsługiwany jest przez bota #FEC


4.4 Rozegranie meczu na serwerach #FEC jest możliwe jedynie po uprzednim uruchomieniu klienta EAC. (patrz sekcja 5.)


4.5 Wszystkie serwery dostarczane przez #FEC umożliwiają korzystanie z trybu “trenera” (coach)


4.6 O wybranej godzinie spotkania, na stronie meczu pojawi się stosowna informacja kierująca graczy prosto na serwer. W przypadku komunikatu o nieprawidłowym haśle - należy powtórzyć żądanie dołączenia do serwera klikając ponownie na przycisk połączenia.


4.6.1 "link" do serwera nie pojawi się jeśli koordynator nie ustali godziny meczu.

5. System EasyAntiCheat



5.1. Każdy mecz rozgrywany na serwerach #FEC chroniony jest za pomocą systemu EAC (EasyAntiCheat).


5.2. Każdy zawodnik chcący grać na serwerze #FEC musi posiadać uruchomioną aplikację kliencką EAC. Proces uruchomienia opisany został pod TYM adresem


5.3. Zawodnik próbujący połączyć się z serwerem #FEC chronionym przez EAC bez uruchomionego klienta EAC zostanie automatyczny wyrzucony z serwera.


5.4. System EAC nie rejestruje żadnych danych poufnych na komputerze klienckim.


5.5. System EAC dokonuje zapisu zrzutów ekranu w różnych momentach gry, zapisuje logi z uruchomionych programów na komputerze klienckim, oraz konfigurację gry CS:GO.


5.6. Dane gromadzone za pomocą systemu EAC przesyłane są na serwer zewnętrzny.


5.7. Dane gromadzone za pomocą systemu EAC maja na celu umożliwienie rozwiązania problemów związanych z oszustwami podczas rozgrywek turniejowych.


5.8. Klient EAC przystosowany jest do współpracy z najpopularniejszymi systemami Windows (XP/7/8/10).


5.9. Zawodnicy mają obowiązek sprawdzić przed meczem, czy nie występują u nich problemy z uruchomieniem klienta EAC na swoim komputerze. W sytuacji wystąpienia problemów należy sprawdzić czy nie są zainstalowane "dodatki" do gry CS:GO, oraz czy program antywirusowy/firewall nie blokuje klienta EAC. Jeżeli program dalej się nie uruchamia - należy szukać zawodnika na zastępstwo.


5.10. Każdy zawodnik ma obowiązek przed meczem sprawdzić, czy program EAC uruchamia się i prawidłowo integruje z grą. Problemy związane z pracą systemu EAC w 99% przypadków leżą po stronie komputera klienckiego.


5.11. Klienta EAC można pobrać z TEGO adresu.


5.12. Klient EAC nie dopuści do udziału żadnego gracza, który uprzednio nie pobierze i nie skonfiguruje programu na stanowisku gry. Taka sama sytuacja tyczy się kont, które posiadają aktywną blokadę VAC niezależnie od tego, z jakiego powodu został on nadany.


5.13 Problemy z uruchomieniem EAC nie są usprawiedliwieniem spóźnienia na mecz


6. System punktów karnych (TK)





6.1. Fantasy Expo Challenge (#FEC) posiada system punktów karnych dalej zwanych TK (TeamKill), wprowadzony w oparciu o dotychczasowe doświadczenia w postępowaniach wobec naruszeń regulaminu.


6.2. Każdy gracz pracuje na opinię zarówno swoją, jak i zespołu. Konsekwencje nie są przyznawane jedynie indywidualnym jednostkom.


6.3. Każde przewinienie może nieść ze sobą zróżnicowane konsekwencje w zależności od wielkości i powagi naruszenia regulaminu.


6.4. Maksymalnie 15 TK może zostać przydzielonych drużynie (jest to pula przeznaczona na okres trwania całego sezonu, co oznacza, że punkty nie są resetowane aż do momentu rozpoczęcia nowej odsłony rozgrywek - Należy mieć w pamięci, że limit można wykorzystać w trakcie jednego meczu).


6.5. TK zbierane są po to, aby gracze czuli spoczywającą na ich barkach odpowiedzialność i mieli na uwadze ewentualne konsekwencje swoich czynów.

    5 TK: 1 turniej zawieszenia

    10 TK: 3 turnieje zawieszenia

    15 TK: Wykluczenie drużyny, jak i poszczególnych jej graczy z bieżącego sezonu.





6.6. Zawieszenie rozumie się poprzez wykluczenie zarówno indywidualnych zawodników, jak i całych drużyn. Wykluczony gracz nie może wystąpić pod barwami innej drużyny w czasie trwania swojego zawieszenia.


6.7. Zawieszeni gracze oraz drużyny muszą rozegrać swoje aktualnie otwarte mecze (Tyczy się to sytuacji, gdy drużyna uzbierała, dla przykładu, 5 TK podczas trwania pierwszego meczu, lecz go wygrała. Drużyna, jak i poszczególni gracze będą upoważnieni do grania meczy aż do momentu ewentualnej przegranej i odpadnięcia z drabinki po czym nastąpi ich zawieszenie na okres trwania kolejnego turnieju).


6.8. Punkty TK mają swój limit czasowy, po którego upływie zostają zwyczajnie usunięte. Należy mieć na uwadze, że istnieją różne limity czasu wymazania punktów. Dla przykładu gracze, jak i drużyna, która uzbierała 5 TK zostaje zawieszona na okres trwania jednego turnieju - po jej upływie drużynie zostaje przywrócone prawo uczestniczenia w turnieju, lecz punkty nadal trwają u ich boku. Tak samo sytuacja ma się w przypadku 10 TK. Jedyną odskocznią od reguły jest maksymalny pułap uzbieranych punktów. Drużynie nie zostaną usunięte punkty aż do momentu ukończenia wielkiego finału sezonu. Prawo do uczestniczenia poszczególnych zawodników, jak i drużyny w #FEC zostanie przywrócone dopiero w momencie rozpoczęcia kolejnego sezonu (z bilansem punktowym równym 0).


6.9. Admini mogą przyznać punkty karne za naruszenia, które nie zostały wymienione poniżej:

    1 punkt TK - wulgaryzmy, nadużywanie powiadomień administracyjnych, niestosowne zachowanie względem pozostałych uczestników lub administratora (gracz i drużyna może zostać podsumowany kilkukrotnie). Brak przesłania wymaganych mediów

2 punkty TK - nieuzasadnione, nieuargumentowane przedłużanie, przeszkadzanie w odbyciu się spotkania (Pause, wychodzenie graczy z serwera)

    1-15 punktów TK - próby oszustwa (Pod pojęciem kryją się Cheaty, granie osób z innymi Steam ID niż tymi podanymi podczas rejestrowania drużyny w kolejce, gra osób z aktywnymi VAC-Ban)

    5 punktów TK - brak przesłanego dema z rozgrywki w sytuacji, gdy gracz jest w drużynie wygrywającej. Skutkuje to w/o dla drużyny przeciwnej.





6.10. W sytuacji, gdy zawodnik podczas jednego spotkania uzbiera 3 TK może, lecz nie musi zostać mu odebrana możliwość gry w następnym meczu. W przypadku wykluczenia, musi być on zastąpiony innym graczem z listy rezerwowych na stronie #FEC. W przypadku, gdy w/w zawodnik będzie brał udział w następnym meczu, drużyna automatycznie dostaje karę 5 TK i zostaje wydalona z bieżącego turnieju.


7. Nieuczciwa gra



7.1. Zabrania się używania niestandardowych ustawień, korzystania z błędów gry oraz programów trzecich wpływających na rozgrywkę.


7.2. Zabronione jest granie na nielegalnych lub cudzych kontach STEAM. Osoby posiadające VAC Ban'a nie mogą uczestniczyć w turnieju. Gracze przed rozpoczęciem meczu na podstawie statusu serwera powinni sprawdzić, czy zawodnicy drużyny przeciwnej, którzy będą brali udział w meczu nie posiadają blokady VAC oraz czy ich STEAM_ID jest identyczne jak to, które zostało podane na stronie #FEC. W przypadku różnic pomiędzy STEAM_ID którejkolwiek z osób należy wstrzymać się z rozegraniem meczu przez okres 10 minut, w którym to w/w osoba zobowiązana jest do wyjaśnienia sytuacji lub jej rozwiązania. Po upływie wyznaczonego czasu drużyna przeciwna otrzymuje w/o. Przypadek rozpoczęcia spotkania reguluje punkt 2.31 regulaminu.


7.3. Oszukiwanie podczas meczu może oznaczać usunięcie gracza bądź całej drużyny z turnieju.


7.4. Drużyna, która uważa, że przeciwnicy oszukiwali podczas rozgrywki ma prawo do zgłoszenia tego faktu maksymalnie w ciągu 10 minut od momentu zakończenia meczu (Komentarze do spotkania na stronie #FEC). Zgłoszenie musi mówić dokładnie, która osoba jest podejrzewana.


7.4.1 W momencie zgłoszenia koordynator przegląda materiały zebrane przez EAC.


7.4.2 Jeśli po zapoznaniu się z materiałami są nadal wątpliwości, koordynator może wystąpić o dostarczenie dema.


7.5 Gracze mogą prosić o dema jedynie w momencie gry na serwerach zewnętrznych


7.5.1 W momencie wystosowania prośby drużyna przeciwna stosuję się do zapisów 7.6, 7.6.1, 7.6.2


7.5.2 Dema z GOTV dostarczone z zewnętrznych serwerów nie będą brane pod uwagę.


7.6 Drużyna poproszona o wysłanie dem przez koordynatora ma 15 minut od otrzymania prośby na jego dostarczenie.


7.6.1 Zalecamy kompresję do formatu 7z który zapewnia najmniejszy plik wynikowy


7.6.2 Linki do dema należy umieścić w komentarzach do meczu, w którym drużyna przeciwna zgłosiła domniemanie oszustwo. Demo musi być wrzucone na serwis www.zippyshare.com lub innym umożliwiającym pobieranie bez limitów prędkości.


7.6.3 Decyzja koordynatora po zapoznaniu się z materiałami z EAC lub dostarczonych dem jest ostateczna.


7.7. Gracze lub drużyny, które zostały przyłapane na oszustwie otrzymują roczną dyskwalifikację na udział w turniejach organizowanych przez #FEC


7.8. Jeżeli drużyna poproszona o dostarczenie dema przez koordynatora w regulaminowym czasie tego nie uczyni zostaje przyznany walkower (w/o) drużynie przeciwnej. Dotyczy to przypadku, gdy różnica punktów była mniejsza lub równa niż 3 rundy. W przeciwnym wypadku (gdy różnica osiągnęła wyższy pułap) drużyna która nie dostarczyła dem w regulaminowym czasie otrzymuje 1 TK za każde brakujące demo i, mimo przejścia dalej, musi dostarczyć dema w czasie nie większym niż regulaminowy czas +30min. Jeśli w demie będą ewidentne dowody oszukiwania - drużyna zostanie cofnięta w tabeli.


7.9. Jeżeli po dostarczeniu dema przez drużynę która wygrała któreś z nich się nie odtwarza, nie jest kompletne (zawiera mniej niż ¾ rund) zostaje przyznany w/o dla drużyny przeciwnej.


8. Nagrody


8.1 Nagrodą za zwycięstwo w turnieju jest 5x StatTrak™ AK47 - BLUE LAMINATE (FN) + SPRITE
15.09 - Nagrodą za zwycięstwo jest 500zł dla drużyny (100zł na osobę)


8.2 Nagroda zostanie przekazana w ciągu 60 dni przez koordynatora.


9. Słowniczek





#FEC - Fantasy Expo Challenge


EAC - EasyAntiCheat - system zapewniający uczciwe rozgrywki


Skład zapisany do turnieju - osoby które zostały zaznaczone w formularzu zgłoszeniowym podczas zapisu do turnieju


TK - TeamKill - nazwa systemu punktów karnych


VAC/VAC-Ban - blokada na konto nakładana przez Valve za oszukiwanie


STEAM ID - unikatowy numer konta steam


DC - disconnect - utrata połączenia z serwerem gry


Serwer zewnętrzny - serwer nie należący do #FEC


SS - screen saver - zrzut ekranu


Demo - plik rejestrowany przez klienta gry CS:GO po wpisaniu odpowiedniej komendy w konsoli


Stand-in - osoba z poza drożyny zapisanej do turnieju dopuszczona do gry w danym meczu


W/O - walkower inaczej poddanie meczu bez rozegrania spotkania


Check-in - potwierdzenie gotowości do rozegrania meczu


10. Nota prawna




Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku do celów marketingowych.

Wyrażam zgodę̨ na bezterminowe korzystanie przez FantasyExpo sp. z o.o. wizerunku do celów marketingowy, reklamowych, udostępnionych na portalu www.fechallenge.pl przez osoby czyt. Użytkowników lub utrwalonego przez w/Wym. Spółkę̨. Osoba/użytkownik wyraża zgodę̨ na wykorzystanie przez administrację swojego wizerunku do celów promocyjnych i marketingowych oraz reklamowych FantasyExpo sp. z o.o. na wszelkich istniejących w chwili obecnej polach eksploatacji, w tym zwłaszcza obejmujących:

Publiczne rozpowszechnianie w sieci Internet w tym m.in. na stronie internetowej www.fechallenge.pl oraz na profilu Facebook: https://www.facebook.com/fechallenge,

Publiczne rozpowszechnianie w materiałach reklamowych, promocyjnych i informacyjnych FantasyExpo sp. z o.o. bez względu na nośnik (np. Internet, outdoor, prasa, telewizja, witryny, materiały PR, materiały POS, stoiska targowe, wewnętrzne cele spółki, ulotki itp.)

Zgoda dotyczy wykorzystania wizerunku Użytkownika przez Partnera jest udzielona bez ograniczeń terytorialnych.